Blog

Τα τελευταία μας νέα

Blog Marketing: Your e-shop needs it!

Standard Post with Image

Αν και η πλειοψηφία των ελληνικών επιχειρήσεων έχει (ή σχεδιάζει να υλοποιήσει) το δικό της e-shop, πολύ λίγες εταιρίες θεωρούν σημαντική τη δημιουργία ενός εταιρικού blog. Στην πραγματικότητα μόλις μια στις δέκα εταιρίες που επενδύει στο e-commerce βλέπει το blog marketing ως απαραίτητο εργαλείο. Θα προσπαθήσουμε, λοιπόν, να αποκαταστήσουμε την αλήθεια όσον αφορά αυτό το «παρεξηγημένο» κομμάτι του content marketing.

  1. To blog σου είναι, πρώτα από όλα, ένα ελεγχόμενο, εταιρικό μέσο. Είτε θες να εξηγήσεις γιατί επέλεξες το κόκκινο για τη νέα σου κολεξιόν, είτε θες να διαχειριστείς κάποια «κρίση» , θα φροντίσει το μήνυμά σου να φτάσει στο ευρύ κοινό 24/7! Και επειδή ακριβώς είναι ένα μέσο που ανήκει στην εταιρία, η διαχείρισή του γίνεται πολύ πιο εύκολα. Ας μην ξεχνάμε πόσο συχνά οι marketers ''πονοκεφαλιάζουν'' με τις αλλαγές των third party platforms , όπως το Facebook και το Instagram.
  2. To blog είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Η δυνατότητα για comment, like και social sharing βοηθά στο να δημιουργηθεί μια κοινότητα χρηστών που ενδιαφέρεται για το brand σου. Έτσι, μέσα από το blog σου μπορείς να προσεγγίσεις διαφορετικά κοινά όπως πιθανούς πελάτες, συνεργάτες και influencers. Πολλά fashion brands προχωρούν ακόμη ένα βήμα ζητώντας από το κοινό τους να εμπλουτίσει το περιεχόμενο του blog. Η πρακτική του User Generated Content μπορεί να πολλαπλασιάσει τα leads με ελάχιστο κόστος.
  3. Λόγω του σχεδιασμού τους, τα blogs είναι SEO friendly. Γιατί να μην εκμεταλλευτείς ένα ακόμη κανάλι ? Φρόντισε να εμπλουτίσεις τα κείμενα των blog posts σου με τα κατάλληλα keywords και προσέλκυσε κοινό που ψάχνει για τα προϊόντα σου!
  4. Πέρα από την αύξηση του brand awareness, μπορείς μέσω του blog να ενισχύσεις τις πωλήσεις σου! Η αύξηση των conversions βασίζεται στην προσεκτική χρήση κατάλληλων Calls to Action, καλής ποιότητας γραφικών και στην αξιοποίηση βελτιστοποιημένων landing pages.

Στις προηγούμενες παραγράφους  παρουσιάσαμε όλους εκείνους τους λόγους για τους οποίους μια εταιρία αξίζει να επενδύσει σε ένα blog.  Εάν οι προηγούμενοι λόγοι σας έπεισαν, τότε το επόμενο βήμα είναι να επιλέξετε κάποια πλατφόρμα, όπως τα Wordpress, Blogger ήTumblr. Γενικά, χρησιμοποιείστε το δικό σας URL για να οικοδομήσετε ένα πιο επαγγελματικό προφίλ και ενσωματώστε το blog στο e-shop σας! Επίσης, αξιοποιήστε μια πλατφόρμα inbound marketing, όπως το  Hubspot, που συγκεντρώνουν όλα εκείνα τα εργαλεία για να παρακολουθήσετε τα αποτελέσματα και την απόδοση του blog. Blog it up!

Σχετικά Άρθρα:

Comments

Ευχαριστούμε για την εγγραφή

OK