Blog

Τα τελευταία μας νέα

Το Mcommerce από τις αγορές του εξωτερικού στην Ελλάδα

Standard Post with Image

 

Τα στατιστικά στοιχεία από τις αγορές του εξωτερικού φανερώνουν την ολοένα και αυξανόμενη πορεία του Mobile commerce (ή αλλιώς Mcommerce), μιας εναλλακτικής ή υποστηρικτικής επιλογής για ένα eshop, σε mobile περιβάλλον. Ποιος ο λόγος να μην αναπτυχθεί και στη χώρα μας, σε μία αγορά όπου το κινητό αποτελεί την πρώτη συσκευή για πλοήγηση στο διαδίκτυο από τους Έλληνες χρήστες;

Πριν καταλήξουμε σε συμπεράσματα  για το Mcommerce στην Ελλάδα, καλό θα είναι να παρατηρήσουμε τις αγορές του εξωτερικού.  Σε χώρες της Ευρώπης οι εφαρμογές λιανεμπορίου μέσω κινητού, προσφέρουν μια εναλλακτική και πλήρως λειτουργική εμπειρία χρήσης.

Στη Γερμανία το mcommerce αυξάνεται ραγδαία ήδη από το 2012. Κατά τη διάρκεια των  τελευταίων 5 ετών έως και το 2017, παρουσιάζεται υπερδιπλασιασμός του όγκου των πωλήσεων μέσω εφαρμογών λιανεμπορίου από κινητή συσκευή.  Σύμφωνα με τον ιστότοπο “eMarketer” αναμένεται για τα επόμενα έτη ανάπτυξη με διψήφια ποσοστά, τουλάχιστον έως το 2020.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο παρατηρείται αντίστοιχη αύξηση της χρήσης του mcommerce. Ο Tom Rooney, υπεύθυνος του brand “John Lewis”, το οποίο μετρά περισσότερα από 150 χρόνια παρουσίας, τονίζει: “Περίπου το 40% των πωλήσεών μας πραγματοποιείται ψηφιακά, με το μισό από αυτό το ποσοστό να αποδίδεται στο mcommerce της εταιρείας, με συναλλαγές μέσω κινητού τηλεφώνου».

Η αγορά της Γαλλίας ακολουθεί στους ίδιους ρυθμούς, πράγμα που σημαίνει ότι μέχρι το τέλος της δεκαετίας αναμένεται να επιτευχθούν 17$ δις όγκου πωλήσεων μέσω mcommerce. 

Στην Ελλάδα δυστυχώς δεν έχουμε καταφέρει να συμβαδίσουμε με τη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί και να αξιοποιήσουμε την προτίμηση που δείχνουν οι χρήστες για σύνδεση στο διαδίκτυο πρωτίστως μέσω του κινητού τους τηλεφώνου. Σε δυσχερέστερη θέση μας φέρνει το γεγονός ότι το Mcommerce (και ευρύτερα το m-payment) χρησιμοποιείται μέχρι στιγμής μόνο για τηλεοπτικά/ ραδιοφωνικά προγράμματα, για αποστολή προωθητικών προσφορών, για διαγωνισμούς, διεπιχειρησιακές συναλλαγές και δε χρησιμοποιείται σχεδόν καθόλου για λιανεμπόριο μέσω κινητού. Είναι ενθαρρυντικό ότι στην Ελλάδα έχει αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό το ηλεκτρονικό εμπόριο (ecommerce), δυστυχώς όμως η ευκαιρία του mcommerce μένει ακόμη ανεκμετάλλευτη. Στην Honest Partners κατέχουμε τεχνογνωσία στο ηλεκτρονικό λιανεμπόριο μέσω εφαρμογών κινητής συσκευής. Προλαβαίνουμε τις εξελίξεις και είμαστε ήδη έτοιμοι να σας παρουσιάσουμε τις δυνατότητες του mcommerce και τις νέες ευκαιρίες που αυτό προσφέρει για την ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων.

Δεν υπάρχουν νεότερα άρθρα

Σχετικά Άρθρα:

Comments

Ευχαριστούμε για την εγγραφή

OK